رویدادها آرشیو خبر ها
پیرلو و پوگبا می مانند

پیرلو و پوگبا می مانند

لوچانو موجی ، در مصاحبه ای جدید درباره یوونتوس و بازیکنان ِ موثر این تیم مانند پیرلو و پوگبا می گوید .

" پیرلو می ماند ، پوگبا می ماند ، ممکن است ووچینیچ برود و لاملا بیاد یا در آلترناتیو ، منز بدونِ هیچ هزینه ای "

" یوونتوس تیمِ اولِ جدول است با 8 امتیاز فاصله با رُم ، 10 امتیاز با ناپولی ، و رقبای دیگر که مدت هاست که از رقابت خارج شده اند "

" این یوونتوسی است که،با 0-3 که برابر ِ رُم به دست آورد ثابت کرد که نیازی به تقویت شدن در ترنسفر را ندارد ، اما تیم های دیگر اگر می خواهند فاصله ی خود را کم کنند باید در مهلتِ ترنسفر خود را تقویت کنند "

" قبل از بازی رُمی ها دوباره از کمک های داوری ای که به نفعِ یوونتوس می شود صحبت کردند،و بعد از 0-3 صحبت از "سیستم یوونتوس" کردند "

" همیشه تیم های بازنده صحبت از "سیستم" می کنند ، تیم هایی که نیاز به توجیه کردنِ چیزی را برای خود دارند "

" و این چیزی است که از هیچی کالچوپولی مسخره را به وجود آورد ، بـهم زدنِ کار آن مدیرانی که کار خود را بلد بودند و کمکِ زیادی به تیم قهرمانِ جهان در برلین کردند "

" 5 بازیکن ، یک مربی (لیپی) ، در حالی که در تیم ملی فرانسه 4 بازیکن بیانکونری نیز حضور داشتند . حرفه ای هایِ واقعی ای که تمام توانایی خود را در زمین به کار می گرفتند "

" برعکس آن هایی جواب ها را با زبان می دادند و می دهند . تقویت شدن برای رُم لازم است . تبریک به ساباتینی برای نتایج رُم تا حالا و برای خریدِ ناینگولان . بازیکنی که می توانست برای تیم های زیادی سودمند باشد ، بازیکنی مناسب برای سیستم بازیِ رُم . فروش برَدلی درست بود و خرید پَرِدس خوب "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: